czwartek, 6 marca 2014

Pochwała grubości ;-)

I nie będzie tu mowy o grubości pokrywy śnieżnej, która też jest imponująca, co widać na poniższych obrazkach :-)
 
Franklin Lakes, NJ, 28 lutego 2014 r.
Franklin Lakes, NJ, 28 lutego 2014 r

 
Ale włóczki i drutów, bo znowu w moje ręce trafily druty pokaźnych rozmiarów - prawie 13 mm!!!
 
 
Włóczka pochodzi ze starych zapasów. Nie było na nią w ogóle pomysłu. Była za gruba, jakaś mało elastyczna (tak mi się przynjamniej wydawało) i nieciekawa kolorystycznie - czarna.
 


Okazało się jednak, ze młodzież studencka chętnie przygarnie takie coś :-) I tak właśnie szybciutko powstał szalik. Zrobiłam go ściegiem ryżowym (perłowym) podwójnym. Wzór jest dwustronny i mięsisty, bardzo łatwy w wykonaniu a przy tym ciekawie wygląda nie tylko na szalikach.

Sposób wykonania splotu ryżowego znajdziecie tutaj

 
 
Wymiary szala to 150 x 20 cm. Przy węższych brzegach dodane zostały frędzle.
 
Niestety nie zdążyłam zrobić całości szalika ponieważ został szybko zawłaszczony przez młodzież :) co ogromnie mnie cieszy :-)
 
 
 
 
Pozdrawiam
 
 

4 komentarze:

  1. Jaki piękny śnieg !!!!!!!!!!! A jakie fajne druty i młodzież też fajna :) szala w moim małym netbooku nie widzę, bo mi się czerń zlewa...chyba muszę zobaczyć na czymś większym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snieg faktycznie jest piekny ale juz troche uciazliwy. Wszyscy tu czekaja na wiosne. Dziekuje w imieniu moodziezy za pochwale :) a jesli chodzi o szalik to postaram sie stawic jeszcze lepsze zdjecie calosci :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Druty są fajne ale śniegu zazdroszczę:))) uwielbiam śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalik wyszedł super, a młodzież pewnie zadowolona :)
    I jakie fajne masz druty...
    Ależ u Ciebie śniegu, a u nas w tym roku prawie wcale zimy, a od lutego już wiosna. Ciekawe, co będzie dalej...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...