piątek, 30 października 2015

Mystic Fire w pełnej okazałości


Mystic Fire - ażur w pełnej okazałości

Mystic Fire (o którego początkach już wspominałam) mimo iż w mało płomiennych kolorach wyszedł pięknie. Jestem zachwycona, chociaż może to zabrzmieć całkiem nieskromnie.
Dzierganie płomieni było na prawdę wielka frajdą. Wbrew pozorom wzór jest bardzo łatwy do zrobienia a roboty przybywa w mgnieniu oka.


Chusta Mystic Fire według projektu Anny Dalvi

Chusta w trakcie pracy wydawała się bardzo niewielkich rozmiarów. Miałam wielkie obawy czy przypadkiem nie wyjdzie z tego tylko chusteczka do butonierki. Poza tym cały czas nie byłam przekonana czy moher z cekinami nie popsuje tego pięknego wzoru.
Ale po blokowaniu okazało się, że:
1. rozmiar jest jak najbardziej właściwy - rozpiętość 140 cm, środek 65 cm
2. wzór, mimo iż robiony z moheru, jest bardzo widoczny. Moher po blokowaniu przestał być aż tak bardzo puchaty.
3. chusta wyszła bardzo elegancka i można ją założyć nawet na wieczone, eleganckie przyjęcie
4. cekiny, którymi udekorowana była włóczka, wcale nie szpecą a wręcz przciwnie, dodają uroku.


Zadowolona z sukcesu szukam już kolejnej chusty do zrobienia z książki Mystic Shawls Anny Dalvi :-)

Mystic Fire zamotany
 A jak się Wam podoba?

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ten wzór też mnie zauroczył :-)

      Usuń
  2. Cudowności !!! Z zachwytu brak mi słów. Serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :-) czasami okazuje się, że proste wzory są najpiękniejsze :-)

      Usuń
  3. Śliczna, pięknie błyszczy i fajny ma wzór taki niespotykany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż szkoda, że sama tego wzoru nie wymyśliłam :-) na szczęście są osoby, które potrafią takie cuda tworzyć a nie tylko odtwarzać :-) dziękuję

      Usuń
  4. Piękna ! Cudowna chusta - doskonały wzór i prześliczny kolor - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pieknie za tyle pochwał :-) również pozdrawiam

      Usuń
  5. Drogie Zręczne Ręce , masz prawo być nieskromna bo chusta jest wspaniała . Zazdroszczę umiejętności dziergania takich wspaniałych ażurów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie za te pochwaly :-) Wbrew pozorom azury sa bardzo proste w dzierganiu :-) A efekt faktycznie cudowny :) pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...