czwartek, 10 listopada 2016

Zaplecione czapeczki

Czapki z warkoczami i plecionkami

Nastał czas jesienno-zimowych robótek. U mne jako pierwsze powstały czapki "zaplatane". Warkocze w tym sezonie znowu są bardzo modne i ja postanowiłam w końcu za tą modą podążyć :-)

Jako pierwsza powstała męska czapka w warkocze z włóczki Red Heart Boutique Unforgettable w kolorze Dragonfly. Na czapce znajduje się 6 najprostrzych warkoczy świata: 6 oczek przerabianych ściegiem dżersejowym skrzyżowanych w co 8 rzędzie :-)

Czapka z warkoczami

Później była czapka z motylkiem zrobiona z włóczki Caron Simply w kolorze różowym. Czapka z pewnością poleci do Polski, bo czeka już tam na nią śliczna dziewczynka. Motylka zaplotłam z wzoru jaki znalazłam na rosyjskiej stronie www.avercheva.ru
Bardzo fajna strona, na której można znaleźć wiele ciekawych plecionek :-)


Czapka z motylem i wzór na motyla

Czapka ma również pompon i kilka maleńkich 2-oczkowych warkoczyków dookoła

Czapka z motylem

I jako ostatnia w tym zestawie powstała seledynowa czapeczka z kwiatkiem. Wzór kwiatka znaleziony na tej samej stronie co motylek. Czapka również leci do Polski i również jest oczekiwana. Czapeczka ma także trzy fantazyjne pomponiki przymocowane na łańcuszkach o różnej długości.

Czapka z kwiatkiem

Do obu czapeczek dorobione będą fantazyjne szaliczki bo widziałam, że zima w Polsce już zagościła. Oczywiście to nie ostatnie z planowanych okryć głowy :-) Kolejne pomysły czekają na realizację i na pewno Wam o nich opowiem.

Czapki z warkoczami i motywami plecionek :-)


Pozdrawiam cieplutko

10 komentarzy:

  1. Piękne czapki! Kolorystycznie najbardziej podoba mi się ta z prostymi warkoczami, a jeśli chodzi o wzór to zauroczył mnie motyl. Jeszcze nie widziałam takich skomplikowanych plecionek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne czapeczki , ta z motylkiem przepiękna .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czapki! Te plecionki są niezwykle efektowne! Z szaliczkami czy innymi szyjogrzejami te komplety będą naprawdę piękne!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i z pewnością ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubienica to czapka z motylkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne czapeczki. Podziwiam zawsze dzierganie ze wzoru. Odkąd muszę nasadzać okulary na nos do każdego detalu - przestało mnie to bawić:)
    Motylek wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńka wydziergałas. Wszystkie piękne. Rzeczywiście- motylek góruje. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Rzeczywiście zima u nas już :) (a ja nic nowego sobie nie wydziergałam...)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fejne czapki, szczególnie ta motylkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne czapeczki! Ta motylkowa super, szkoda, że nie dla mojego młodego dżentelmena ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...