niedziela, 25 grudnia 2016

Koraliki na szaliku

Święta, Święta i po Świętach a u mnie jeszcze wspomnienie gwiazdkowych prezentów.


Szal i opaska powstały właściwie w ostatniej chwili. Bałam się, że nie zdążę ale jednak udało się.
Było trochę zabawy z koralikami bo własnie taką ozdobę tym razem sobie wymyśliłam. A koralików było ponad 100. Nie wiem czy to dużo czy mało ale nawlecenie ich wszystkich na włóczkę zajęło dość dużo czasu.


Później było już bardzo prosto. Bo szal mimo iż szeroki robił się dość szybko. Jak doszłam do długości 120 cm przyszyłam krótszy  bok do dłuższego i tak oto powstało mini ponczo z koralikami.


 Żeby prezent wyglądał bardziej okazale dorobiłam opaskę i udekorowałam ją kokardka z koralikami.


 Cieszę się bardzo, że wyrobiłam się na czas i najważniejsze, że prezent sie podobał. Teraz trzeba tylko czekać na zimę żeby go założyć bo obecna temperatura jest raczej wiosenna i noszenie ciepłego szala nie bardzo się sprawdza :-)

Pozdrawiam wszystkich

4 komentarze:

  1. bardzo ładny prezent! pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle musiałaś się namęczyć z nawlekaniem koralików, ale efekt świetny,
    a zima już przyszła .. przynajmniej u nas na śląsku

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny komplecik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...