czwartek, 22 grudnia 2016

Wesołych Świąt

WESOŁYCH ŚWIĄT

Serwetka z gwiazdą na szydełku

Jak to przed Świętami wszyscy chwalą się swoimi bożonarodzeniowymi dziergadełkami. Pochwalę się i ja :-) Zrobiłam kilka nowych ozdób. Niezbyt wiele ale zawsze warto coś nowego mieć :-)
Wszystkie wzory pochodza z gazetki "Sabrina robótki extra. Boże Narodzenie" nr 6/2013

Aniołek na szydełku

Życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt. Dużo radości i miłości. Ciepła rodzinnego. Wspaniałych prezentów, zwłaszcza tych dla dziewiarek :-) Ale przede wszystkim życzę Wam aby przedświąteczne sprzatanie i bieganina nie przysłoniły magii Świąt.


Dzwoneczek na szydełku
Mam nadzieję, że nie będziecie tęsknić za Rodziną tak jak ja :-( Bo jednak Święta w Polsce są najcudowniejsze i najbardziej magiczne. Na obczyźnie nawet najpiękniejsza choinka nie ciszy tak jak gałązka świerku w rodzinnym domu.


Jeszcze raz Wesołych Świąt kochani

3 komentarze:

  1. Piękne ozdoby :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - cudownych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudeńka :-) zdrowych i spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje! Mnie szczególnie urzekła serwetka :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...