wtorek, 24 stycznia 2017

Obraz szydełkiem malowany

Niedawno dostaliśmy zaproszenie na 95 urodziny Mamy mojej przyjaciółki. Piękny wiek i kobieta jak na ten wiek piękna i bardzo sprawna. Pani Catherina sama cały czas robi na szydełku kocyki do domu starców. Pisałam Wam o niej w poście Poduszki za 12 groszy

I powstał mały kłopot: co na prezent? Myślałam nad tym trochę i wymyśliłam szydełkowy obraz.

Matka Boska filetem na szydełku. Już oprawiona w oczekiwaniu na podarowanie

Poszperałam trochę w internecie, na który zawsze jak sie okazuje moża liczyć :-) Spośród wielu obrazków o tematyce sakralnej wybrałam wizerunek Matki Boskiej robiony filetem.

Schetam znaleziony w internecie

Robiłam to dzieło z nici Aunt Lydias Classic 10, szydełkiem 1,75 mm. Nie spodziewałam się jednak, że z niepozornego obrazka wyjdzie taki wielki obraz, którego wmiary po blokowaniu wyniosły: szerokość 45 cm i wysokość 55 cm

Szydełkowa Matka Boska tuż po blokowaniu

Zrobienie całości zajęło mi 4 dni. Największym jednak problemem okazało się znalezienie odpowiedniej wielkości ramy ale i z tym jakoś udało mi się uporać. Jubilatka była szczerze wzruszona, a goście zadziwieni :-) Cel został osiągnięty a obraz wisi na ścianie :-)

Obraz na ścianie :-)


6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...